GURASOEN ELKARTEA

Argantzun Ikastola osatzen dugun familiok erabateko konpromisoa dugu proiektuarekiko, eta, horregatik, parte hartzen dugu erabakiak hartzeko zein adostasunak bilatzeko garaian, bai geure seme-alabei loturiko gaietan, bai ikastetxearen antolaketari dagozkion alderdietan. Geu gara proiektuaren titularrak.

Elkartearen bitartez, beste hainbat ekimen ere bultzatzen ditugu, hala nola festa herrikoiak, irteerak, igeriketa-ikastaroak, tailerrak, udalekuak… eta sor daitekeen beste edozein proposamen. Ideia berriak nahi ditugu!

Batzar Orokorrak egiten ditugu, balorazioak egiteko eta Ikastolari eragiten dioten gai garrantzitsuei buruzko erabakiak hartzeko.

IKASTOLAKO BATZORDEA

Ikastolako Batzordea irakasleek eta parte hartu nahi duten guraso guztiek osatzen dute. Bileretan, Ikastolari eragiten dioten hainbat gai eztabaidatzen eta jorratzen ditugu, eta horiei buruzko erabakiak hartzen ditugu (gai ekonomikoak, matrikulazioak, hezkuntza-eskaintzaren kalitatea handitzeko proposamenak, jardueren antolaketa, barne-funtzionamendua, proiektuak, eskolaz kanpoko ekintzak, txangoak, eta abar).

GURASO ELKARTEAN ALTA EGIN

Guraso Elkartean alta emateko orria nahi baduzue, behean klikatu!